Dax för uppdatering

Helgen har varit awesome!!!

I lördags åkte vi ut till Risinge vid 9, fick massa god mat och scrapade massa. Vi åkte strax innan nio på kvällen så det blev en lång dag :) Sen åkte vi hem till joellen där grabbarna lanade. Jag tog ett bad och hoppade i säng.


Dom här korten gjorde jag i lördags (provade nya vikningar)








Igår jobbade jag mellan 06:30-11:30 åkte sen hem och bytte om och sen ut till Risinge igen. Blev återigen massa scrapande och ännu mera mat.


Layout från frieriet har jag äntligen fått till <3


Sen fick det bli 2 layouter som ska ramas in i sovrummet :)



Denna är dock inte färdig, saknas rubrik mm


Och jag hade dessa damerna vid bordet ;)

Ellen


Ingela


Lotta


Vi åkte hem strax efter 6 igår och då åkte jag och hämtade Anders. Sen glodde vi en sväng på Tv och sen blev det sängen innan 9.

(måste få hem våran systemkamera snart på man kan ta lite riktiga bilder. )

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hahaha, så koncentrerade vi är allihop...Flitiga som tusan!

2010-10-25 @ 09:54:34
Postat av: Helga

Haha ja väldigt koncentrerade :D

2010-10-25 @ 10:56:05
URL: http://frusolhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0