Äntligen har jag tid att vara sjuk...

En hel vecka utan uppdateringar...
Hela förra veckan ägnades åt att jobba, tis-sön. Började bli sjuk i torsdags men vem fan kan sjukanmäla sej då? Så har jobbat fredag, lördag, söndag med ont i halsen, hosta, ont i huvudet, lite febrig, värk i rygg & nacke och värk i min hand, snacka om kämparglöd för en gångs skull. Men idag får jag äntligen bara vara sjuk, vi la oss vid nio igår och jag stängde av mobilen och sov till halv nio nu på morgonen. Nästan 12 timmar välförtjänad och behövlig sömn. Nu har jag druckit varm obóy med vispgrädde (min favvis <3) för att få lite ordning på halsen. Älsklingen snodde mina halstabletter i morse för tydligen har jag smittat honom (a) så det får bli att ta sej till ica sen och köpa nya.

I fredags blev det idolmys hos Joellen, en vända buzz och Ellens goda mat.

I lördags var det jobb, sen lite scrapping hos Svärmor. Sen lite tacos och lite firande av Josse innan sängen väntade igen.

Och igår blev det jobb, sen åkte vi till Lammhult för lite Photosession med familjen Berggren. Bilder kommer såfort dom är redigerade och färdiga :D Körde lite gammel moppe, fan va kul det är egentligen, tappade det som 15-åring. Sen åt vi Mammas goda mat och sen åkte i hem och la oss på en gång.


Lite bilder från gamla photosessions :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0