Anders Solhäll

Jag trodde aldrig kärlek kunde kännas såhär, att jag efter snart två år tillsammans fortsätter älska honom mer och mer för varje dag som går. Det finns ingen som kan älska mig som han gör, han finns alltid där för mig. Jag skulle aldrig tvivla på att han älskar mig, för han visar varje dag att jag är hans alldeles egna prinsessa. Jag kan vara mig själv till 100% med honom, behöver aldrig skämmas eller vara rädd för att berätta saker för honom. Jag skulle aldrig såra honom eller göra något för att riskera det vi har. För det vi har är unikt och jag vill aldrig vara utan det. Visst kan det låta klyschigt men jag vill aldrig vara utan honom. Jag vill leva med honom föralltid. Han finns där för mig när jag är ledsen och tröstar mig och det finns ingen som jag har så roligt ihop med. När han den 12 Juni 2010 gick ner på knä och friade, bad mig att bli hans fru, tvekade jag inte en sekund på att svara ja. Nu väntar jag ivrigt på att bli fru Solhäll för resten av mitt liv. Jag älskar Anders Solhäll stjärntals <3












































Kommentarer
Postat av: Svärmor

Lilla ölskade Helga, du får inte skriva så fint! Nu gråter jag ju....

Jag vet att Du är lika älskad tillbaka, av oss alla!

Kram min prinsessa...

2010-10-23 @ 08:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0