22 månader med Älsklingen

Ibland är det skönt att va sjuk, sova hur länge man vill, sitta i morgonrocken hela förmiddan, unna sej lyx frulle och se massa filmer utan att få dåligt samvete för att man inte gör nån nytta :) Men idag hade jag egentligen behövt tvätta, men jag kanske skjuter upp det till imån. Istället är jag sugen på att ta en drop in klipptid innan mitt hår rasar samman. Så fort hösten kommer blir håret risigt, huden fet, nagelbandet blir torra och får ont i lederna i min ena hand :'( Hösten är inte favorit årstiden alltså. Sen har jag lovet Nicke att vi ska se Rain Man idag, så det får jag allt ta och hinna med. Sen ikväll ska jag & Älsklingen på Bio och se "The other guys" och fira våran 22 månaders dag <3

Lyx frukosten


Svåger Nicke i snygg kroppstrumpa xD


Filmen vi ska se :)



22 månader med världens underbaraste Fästman, jag älskar dig stjärntals <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0