Världens bästa Sambo <3

ojojoj vad jag är trött.. har knappt sovit nått inatt. Vaknat hur många gånger som helst och trott att jag har försovit mig, drömt konstiga saker och haft en Fästman som snarkat så hela huset skakat. Gick upp tjugo över fyra, fixade mig och åkte till jobbet. Hittade inte rätt nyckel för att jag inte ens skulle ha den lastbilen jag letade efter nyckel till, lastbilen chefen sagt åt mig att ta fanns inte ens där. När jag väl fått tag på rätt nyckel och bil, fick jag skrapa rutor och krabba. När jag väl kommer iväg funkar inte färdskrivaren och inte hastighetsmätaren så jag fick ringa och väcka chefen, som säger att jag bara ska köra ändå. När jag väl kommer till Vetlanda, en tre kvart sen eller nått rullar allt på kanon, hemma i växjö igen runt halv tolv-tolv. Vilar lite i sängen med Älsklingen och båda somnar, när vi vaknar en timma senare är det bara soffan som gäller. Tittat färdigt på Harry Potter och sett en massa gamla Greys avsnitt. Nu lagar min underbara Fästman mat till mig och jag bara slöar. Skön tisdags kväll :) Imån blir det att gå upp vid halv 5 så hoppas de går att sova inatt.


Nu luktar det jätte gott från köket så ska gå ut och se om han behöver någon hjälp :)


Anders Solhäll är den bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0