Världens bästa pappa!!!!

Dax för uppdatering...

I torsdgas blev det massa fika hos Marie, alltid lika trevligt. Sen hem och mysa med min Älskling.

I Fredags blev det jobb mellan 7-14, sen upp till samarkand och handla vin och kika i affärerna. Sen hem till Svärmor och snacka lite och be om skjuts. Sen hem duscha, välja kläder, fixa sig innan Svärmor hämtade mig och körde mig till Pågen. Väl där blev det kina mat, tävlingar och annat spex :) Bilder kommer upp så fort jag lagt in dom i datorn hemma. Väldigt trevlig kväll med alla mina härliga "gubbar" :)

I lördags började jag morgonen med att städa hela lägenheten och gå ut och gå med Gotte. Eftersom Älsklingen fortfarande var på LAN i Lammhult så åkte jag sen hem till Svärmor och scrappade några timmar. Sen åkte jag till lammhult och hämgde en sväng uppe på lanet. Sen åkte jag hem till Pappsen en sen sväng och tittade lite på film innan jag åkte och hämtade pojkarna och åkte hem. Väl hemma blev det sängen.

Igår klev jag upp vid sex, jobbade till 12 typ och sen sov jag lite i älsklingens famn i soffan. Efter det bakade jag en skit fin tårta till min käre far. Blev en jordgubbs & vanilj tårta med grädde på och en fin Traktor målad på och massa godis :) Sen fick han ett scrappat kort och en tjock bok om traktorer av mig och mina systrar. Sen bjöd mamma & pappa på god mat och så tittade vi på "Death Race" innan det blev sängen. Vi har sovit här hos mor & far inatt.

Nu ska jag ta ut Gotte en sväng och lägga mig framför tv:n sen tror jag :)


Tjoooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0