Vad är det för dag egentligen?

Oj vad dålig jag har blivit på att uppdatera då. Har varit i Vetlanda och jobbat flera dagar, så har inte orkar skriva. Va ledig i söndags men vilade ingenting som jag borde gjort. Istället blev det att städa, asventspynta, scrappa, bowla och lite annat. Igår var det jobb i Vetlanda igen och på kvällen fixade Älsklingen mys med glögg, lussekatter, tända ljus och pussel <3 Nu har jag tre lediga dagar så idag har jag bara gjort ingenting. Har haft lite mini-spa och haft inpackning i håret, färgat ögonfransar och bryn och gjort fransk manikyr på naglarna. Nu ska jag snart åka till Joellen och Älsklingen, äta lite coh se en film. Sen blir det tidig kväll igen för min kropp är helt slut. Imån ska jag försöka få lite gjort och städa, kanske tvätta, diska och ordna lite annat. Sen på kvällen ska jag på Tjej-kväll hos mor min med Mary-kay visning, glögg och mys. :)

Tjooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0