Trött och längtar efter jul..

Vaknade redan vid åtta idag, men somnade som en stock i soffan igår. Hann inte ens se färdigt Greys så det får jag se på 5play idag istället. Var helt slut efter jobb och Huseby + sjukdomen. Idag ska jag försöka göra lite nytta, kanske städa lite iallafall och sen blir det massa gamla greys avsnitt som vanligt :D Är sugen  på att börja baka julgodis oxå, men det får vell vänta lite iallfall. Är sjukt glad över att det bara är 2 veckor och 2 dagar kvar tills man får börja adventspynta. Jag är sjukt julig av mig och älskar julpynt, julbak, julafton och allt annat som hör till. Riktig julgran är ett måste för mig, likaså matchande julpynt med rummens färger. Julstjärnor, juldukar, ljuslyktor, julgardiner osv osv.. Härliga jul :D

Tjoo :D




Julbilder från 2009

Adventspynt... ser dock ut som höst ute



Älsklingen i julbak


Sovrum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0