sjuk

Usch, har verkligen ingen blogglust, eller rättare sagt ingen lust till nått. Är jätte förkyld och kan inte sova på nätterna, har svårt att andas och känner mej allmänt nere. Men hade jag haft lust med bloggandet skulle jag berätta att jag hade ett helvete på jobbet igår, sjuk som fan, ont i handen och nacken, fick vänta på ALLA ställena jag skulle leverera till. Inte nog med att jag redan var försenad 1½ timme så blev jag fast i en bilkö på vägen hem till växjö.. suck.. Kom hem vid fyra istället för vid två. Sen tittade jag och Älsklingen på Harry Potter 5 (som jag insett att jag inte sett innan) för att göra mej lite gladare, men den filmen gjorde bara mej förbannad. Sen såg vi på Idol, detta älskade tv-program och enligt mej är alla bra. Men jag gillar Weise, Olle, Elin och Minnah lite extra, eller vafan jag gillar ju Jay och Linnea med.. hmm de här kommer bli svårt.

Idag vaknade jag vid halv åtta av att jag inte kunde andas riktigt, så då gick jag upp. Men eftersom jag la mej redan vid tio igår hade jag ju ändå nästan sovit tio timmar. Idag är tanken att vi ska åka till Lammhult och hjälpa mor och far och räffsa. Men jag vet inte vad min kära far tycker om att jag kommer dit när jag är sjuk, han har lite sjukdomsfobi ;) Men jag saknar min Mami & Papi och vill ha lite hemma mys <3




Såhär ser jag ut idag (om man tar bort sminket och lägger på bått under ögonen, rött runt ögonen, glåmig hud och stripigt hår, så är det att vara sjuk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0