Lägenhet :)

Då är det onsdag då och jag vaknar tidigt som vanligt. Ska försöka mig på att göra lite nytta idag, städa lite och kanske tvätta. Diska får jag lämna över till min Älskling då mitt finger är helt infekterat efter att jag antagligen fått en speta som jag inte kan få ut :/ Sen blir det Lammhult ikväll :D

Sen ska vi titta på en lägenhet i Lammhult så fort som möjligt. Pratade med han som har den igår och det verkar positivt. Vi är väldigt sugna på den, men man måste ju spana in den föst :) Det är en trea på andra våningen på 70-80 (!?) kvadrat som vi betalar mindre för än våran sketna 2:a på 52 kvadrat här i växjö. Tillgång till trädgård och massa positivt :D Jag håller mina tummar för att Älsklingen ska tycka om den ;) <3

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0