Jag & Anders

vad heter ni? Helga och Anders
hur träffades ni? jag gick i samma klass som hans lillebror på gymnasiet så vi träffades genom honom
hur länge har ni varit tillsammans? 2 år den 12 december
är ni förlovade? Ja, Anders friade den 12 juni iår och vi ska gifta oss nästa år
bor ni ihop? Ja
har ni barn? Nej inte än
har båda körkort?
Nej bara jag
kommer du ihåg er första kyss? Ja det var på fest hos Sonny & Martin i trappan ;)
vem sa "Jag älskar dig" först? Anders
vem är äldst? Anders är 1 år äldre än  mig
vem fyller först på året? Jag
vem sjunger bäst? Anders :)
håller ni i handen på stan? Ja <3
kände ni varann innan ni blev ihop? nja inte kände, men vi hade träffats
vad har ni gemensamt? Allt förutom mina bilar & hans datorer :P
blev du kär i första ögonkastet? nja första ögonkastet jag verkligen tittade
har ni någon speciell låt? Ja "Love you till the end- the pogues2
har ni gråtit i varandras armar? ja
har ni varit utomlands tillammans? Nej men vi åker till London i januari
Vilket är ert bästa minne? när vi blev tillsammans, flyttade ihop, när han friade och många mera
vem lagar bäst mat? Hmm jag lagar oftast med han lagar god mat han med
vad gör ni en vanlig vardagskväll? tittar på film & myser
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja alltid
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 4 mil, jag i lammhult han i växjö
blir du lätt svartsjuk? njaee
brukar ni bråka? Nej aldrig
ringer eller SMS:ar ni mest? Både och
vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? Hela Anders är underbar, men han har fina ögon och överkropp och fin.. haha allt är fint :D
brukar nån av er prata i sömnen? nja det händer nån gång att han pratar lite..eller sjunger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0