Vill inte...

Kämpade som fan hela dan för att komma hem vettigt, klocka halv 4 klev jag innanför dörren hemma. Lycklig över att klockan inte passerat sex som förra veckan satte jag mej för att läsa nya H&M katalogen & ringa chefen för att försöka byta mitt helgpass. Ska ju på bröllop på lördag i Lanskrona, men har glömt att byta mitt söndagspass :/ Chefen sa att jag fick fixa det själv, så det blir & ringa runt & fjäska röven av sig. Pallar ju inte åka hem därifrån på natten & upp klockan 5 :/ Sen sa chefen desutom att han skickat nya jobbtiderna på min mail. Men när jag öppnade det ville jag bara gråta, FYRA helger i rad, både lö & sö. Och inte nog med det så jobbar jag lö helgen innan & sö helgen efter, så sex veckor med helgjobb..buhuu. Plus att jag ska jobba mån, tors, fre dom veckorna oxå. :(

Nu ska jag dränka mina sorger och åka och bada med Anders, Joel & Nikke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0