I väntan på ringarna...

Jahopp då var det onsdag, har jobbat i fyra dagar och har två dar kvar. I söndags körde jag kort runda så jag var hemma vid 11, så då blev det sol, bad och lite volleyboll. (Fast vi höll på att dö i värmen, så vi badade vid hundbadet)
I måndags jobbade jag mellan 06-18.30, trodde verkligen jag skulle avlida. Ont i hela kroppen, extrem värme och ny runda. :( Men sen blev det Allsång i Linnéparken med Älsklingen, systerellen, joel, mamma, pappa, svärmor, svärmoster med familj och Marie kom en sväng med :) Mysmys och Älsklingen hade gjort god kycklingsallad som vi hade med oss oxå :)
Igår var det nästan lika illa på jobbet men var hemma 17.30 iallafall, sen blev det slöande tills Ellen slutade jobba vid 19 och sen gjorde våra pojkar hemmagjorda hamburgare och så käkade vi chips och tittade på "The Losers", så jävla bra film!!!
Idag började jag vid halv sju och var hemma halv två så idag är jag GLAD :D
Jag, Älsklingen och hans bror har varit vid Barnsjön och badat lite och dom kastade mej som en boll ;( haha
Nu sitter jag ute på framsidan och chillar och när Ellen har slutat ska vi grilla och kanske se en film. Myyys :)


Längtar tills på fredag för då får vi våra förlovnignsringar!! Vi ska ha min mor & fars förlovningsringar i guld som vi har lämnat in för förminskning, polering och gravering :) Sen ska vi ha en varsin till vigselring i vitguld är tanken :)




Typ så här tänker jag mej att Anders ska vara klädd, han verkar vara inne på det oxå men vi får la se :D

Kommentarer
Postat av: MammaMia

Snygg outfit för Anders, tror jag kommer passa kanon på honom och dessutom matcha dig min älskling.

kramis mami!

2010-07-15 @ 11:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0