Sömnproblem, skåne, shrek & lägenhet :)

Ledig ledig ledig, är så glad att jag är ledig!! Men vaknade vid klockan sex, klarvaken, gick på toa, drack lite vatten & släppte ut Gotte en sväng på baksidan. Sen lyckades jag somna om, men halv nio vaknade jag igen & kunde inte somna om. Så där fick det bli att gå upp. Älsklingen sover fortfarande, men har inte hjärta & väcka honom riktigt än. Ska börja plocka undan lite här hemma, packa & fixa sej mej själv. Om 1-1½ timme tänkte jag att vi skulle komma iväg mot Landskrona, vi ska på bröllop där idag. Och jag har lovat Anders att vi ska stanna vid godisflygplanet & köpa godis på vägen, sen tänkte vi hinna med lite "sightseing" i Landskrona innan klockan sex med.




Igår var vi på Skrek på 3D jag & Älsklingen. Och den va jätteee bra och 3D var skit coolt :)



Nu vill jag bara se Eclipse med, sen är jag nöjd ett tag iallafall.



Undrar om man kanske kan få lite tips & ideér till vårat bröllop idag :)


Vi har börjat leta lite lägenheter kan jag ju berätta oxå, vi har inte bestämt när vi vill flytta men nån gång så. Våran lägenhet är en väldigt liten tvåa & vi skulle vilja ha nått större.
Men vi är kräsna.. eller jag :P
Jag vill ha en trea, helst på botten våning med liten trädgård som här, jag vill ha badkar (fast inte anders), vi vill ha tvättmaskin & torktumlare, gärna diskmaskin, helst vill jag ja det nytapetserat och jag vill gärna få göra om själv. Jag skulle gärna bo i privat ägd lägenhet, typ hus med fyra lägenheter i.
Men men det återstår att se, nu ska pengarna läggas på bröllop & utlandsresa till hösten. :)

Tjooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0