Lördag

Somnade inte förens vid halv 12 igår kväll efter att vi tittat på "The spy next door". Ganska kul film :) När klockan ringde 05.00 imorse var jag inte direkt den gladaste. Men jag kom upp och jobbade mellan 06.15-10.15, helt okej dag ;) Snart tänkte jag gå ut & gå en runda medans vädret faktiskt är hyffsat. Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen. Skulle behöva rensa i förrådet/garderoben, men får se om man orkar det.

Sen hoppas jag fortfarande på vädret på måndag, för jag VILL till Liseberg, men det ser tyvärr inte lovande ut :/ 

Sen tänkte vi om lite ang. bröllopet igår, vi ska nog inte vara på Tyrolen iallafall. Det blir kanske folketshus i Lammhult istället och inte lika mycket gäster.

Jag har kommit på hur bordsplaceringarna ska se ut, lite pyssel blir det men de gillar jag :D Sen har vi börjat få en bild av hur vi vill ha bordsdekorationerna, men det blir en hemlis :)

Sen funderar vi på att tillbringa bröllopsnatten på Hooks Herrgård, så jävla mysigt där :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0