!!!

Igår kväll blev det lite volleyboll med Anders, Ellen, Joel, Sonny & Alle. Vi hade inget nät men vi hade kul ändå ;) Sen blev det sängen för min del, men när kl ringde vid 5.00 orkade jag inte ens öppna ögonen så ställde fram kl tre kvart så jag fick sova lite till. Kom till jobbet vid kvart i sju och slutade vid tolv så en helt ok dag idag :)

Sen gick jag och hämtade bilen på Hermi där dom bytt min framruta och sen åkte jag och ombesiktade bilen. Den gick igenom :D

Sen storstädade vi hela lägenheten, vilket verkligen behövdes. Sen gjorde jag flygande jacob och sen har jag och Ellen varit ute och gått en sväng.

Snart ska jag krypa ner i soffan hos min Älskling och titta på "Clash of the Titans".

<3




Den här saken saknar jag  :/



Tjooooo!!!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej gumman:)



Fin blogg,roligt att följa och läsa bloggar av männiksor som man känner :)



Glad för eran skull :D



All lycka till er...



Kramar till er



///Nilla

2010-07-21 @ 20:44:56
URL: http://www.nillann.blogspot.com
Postat av: Helga

Hej gumman!



Ja det är alltid kul att läsa andras bloggar, jag läser din med :)

När man inte träffas så ofta men har varit nära vänner är det kul att se hur det är i deras liv :)



Tack så mycket :D



Kramar

2010-07-22 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0