Dagar som går..

Bröllopet i lördags var jätte trevligt och Anna och Jonte var jätte fina :) Tyvärr glömde jag kameran så det blir inga egna bilder :/ Festen varade till halv 4 och jag var helt död. I söndags åkte vi till Donken med Brudparet och åt innan vi åkte mot Växjö igen.

Anna & Jonte


I söndags blev det mest slappande & lite filmmys :)

I måndags mådde jag skit, ringde och sjukanmälde mej. En timme senare ringer chefen och jag blev tvungen att jobba ändå :/ Som tur väl lyckades jag fixa så nån annan kunde jobba igår så jag trotts lite feber kunde åka till Ullared med Svärmor & Fästmannen :) Svärmor fyllde dessutom år så på kvällen blev det lite mys hemma hos henne. Då kom även Anders Far & Plastmamma.

Idag har jag jobbat igen, trots magvärk och lite febrig, men men sånt är vell livet.
Som tur väl blev jag klar redan vid tio så det är skönt iallafall. Nu väntar vi på Skånefamiljen som ska hälsa på, Anders syskon kommer med tåget nu vid tolv. Vi ska nog åka och bada och umgås hela dagen. :)

Imån & på fredag blir det jobb igen och kanske helgen med :/ Bläää


Vad skulle jag göra utan den här underbaringen ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0