VI FLYTTAR TILL LAMMHULT :D

Fan vad kass jag blivit på att skriva här nu då. Förra helgen var vi i Skåne hos släkten där nere och hade lite spelmys och massa barn & bebismys :D Nu har jag jobbat hela veckan på Pågen i detta snökaos, fått sladd på lastbilen och annat härligt. Just nu bor vi dessutom i Lammhult i Mamma & Pappas hus då dom är på Gran canaria. Så det blir att tända i spisar, hugga speteved, skotta snö och annat som hör hus till på vintern :D Men det är härligt med lite extra utrymma en vecka och slippa lilla minilägenheten vi bor i. Sen har dom ju mycket större säng med ;) Skönt att få breda ut sig lite för en gångs skull :D

Ja sen kanske jag ska berätta att vi flyttar till Lammhult i januari. Vi fick nycklarna i fredags och satte igång med fixabdet i lördags. Så vi har spacklat slipat och målat tre väggar i lillarummet, en vägg kvar som kanske ska va fondvägg, inte bestämt än. (Fast färgen som skulle vara ljustljust grå, blev ljustljust lila) fail xD haha Sen håller vi på och målar sista lagret med vit färg i hallen så den är snart färdig, förutom att där oxå ska va en liten fondvägg i grått precis som i lilla rummet. Samma gråa som i sovrummet så det ska gå ihop med vartannat :D Två dagar har vi hållt på nu och idag kommer Ellen och hjälper mig ännu mera :D Passar på nu när vi ändå är i Lammhult :D Det är så himla kul att fixa och dona med sånt här :D

Jaja ut & gå med Gotte nu, lägga på brev och köpa mjölk. Sen äta frulle, byta om och dra till lägenheten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0