Våran 2 års-dag <3

Igår firade jag och min kära fästman vår två år tillsammans. Vi vaknade tillsammans, bakfulla och allmänt sletna. Tittade på film med Marwan och Kajsa och slöade. Sen sov vi lite och sen gjorde vi oss iordning. Drog till Acropolis och åt trerätters middag. Jag åt Räk-cocktail, black and white och glass, Älsklingen åt ostpaj, kyckling med ädelostsås och crepés. Jätte gott och himlans mysigt :) Sen gick vi på bio och såg nya Harry Potter, väldigt bra film. Sen hem och gosade ner oss i sängen och somnade tidigt. Mysig dag med världens mysigaste pojke <3 Jag Älskar honom över allting annat och det känns mer och mer för varje dag som går hur rätt han är för mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0