Linnea 1år

Jahopp, i söndags var vi då och firade Linnea som fyllde ett. Kul att träffa dom igen, ett halvår sen sist. Linnea hade växt jätte mycket :)


Gulliga Linnea



Storebror Edwin hjälper till att blåsa ut ljus :)










I måndags fick jag jobba till 1, lite lagom dag. Sen åkte vi till Ingela och Nicke och spelade Mario Party och jag scrappade lite för första gången på över en månad. Igår blev det jobb igen, 7-15, kändes som en jätte lång dag eftersom vi var två stycken. Men efter jobbet drog vi till Ingela och Nicke igen och spelade Mario Party och blev bjudna på jätte god mat, potatisgratäng, baconinlindad fläskfilé och ädelostsås. Idag börjar jag efter 8, var påväg ut till bilen kvart i sju och skulle åka men då ringde en av gubbarna från jobbet. Tur var vell det för brödet var försenat och kommer inte föra 8. Blää.. Jag som ville komma hem så man kan åka och julhandla det sista. Men men det hinner vi vell ändå. Ska nog sätta mig och betala räkningarna nu så man har det gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0