Liseberg :)

Vi hade extrem tur med vädret igår på Liseberg, varm & lite solglimtar. Åkte massa kul karuseller och Anders vann godis och va jätte glad :D
Jag var däremot inte så glad på hemvägen, körde fel 2 gånger i göteborg, missade avfarten i Borås och fick köra över jönköping=omväg, sen missade jag avfarten i jkpg som jag ALLTID gör. Första och sista ciggen i bilen avklarad när jag kokade av ilska och var astrött. Hemma vid halv tolv, somnade vid tolv och upp igen vid 6.

Men men dagen var mys...


Ellen & Joel


Jonte, Per & Anna


Ellen, Joel, Micke & Madde


Jätttteeee glad Älskling & ledsen syster :P


Uppswinget :)


Lisebergspuss <3




Haft extrem migrän idag med illamående, verkligen skit & jobba idag. Men slutade halv 2 så ganska lugnt ändå, men är jätte trött så får sova tidigt idag. Gjorde fisksoppa till mej & Joel innan, jätte längesen jag & jätte gott :D
Sen har jag bara glott på tv i flera timmar, så jävla skönt att inte göra nått. Men nu ska jagh duscha, hämta Ellen från jobbet, handla och laga mat :) Sen blir det sängen :)

Tjoooo!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0