Göra lite nytta

Demandet i fredags gick toppen, sålde slut på allt bröd :) Träffade dessutom lite folk: Mirelle & Bette, Pernilla & Evelyn, Eva, Sigrid mm. Var inte hemma förens sex, lagade mat och somnade i soffan vid halv åtta. Jobbade 07:00-11:00 i lördags och sen åkte jag till Svärmor och scrappade. Sen hade vi grillkväll i lammhult <3 Jobbade 07:00-10:30 igår och sen hem till Svärmor igen. Sen lagade jag och Älsklingen mat och tittade på "Blades of Glory" och "Over her dead body" sen blev det sängen.

Nu är Älsklingen min är på jobbet och jag försöker göra nytta, håller på att tvätta och städa, sovrummet är färdigt. Har dammat ALLT där, lister och allt, putsat fönsterna och dammsugit. Har börjat på vardagsrummet, men nu ska jag ta med med Gotte och gå ner till Ica och köpa cigg. Sen får jag vell försöka fortsätt...


Älskar min Anders Solhäll över allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0