Bröllopsplanerna börjar ta form :)

Tror jag har lite sömn att ta igen. Sov till kl 09.00 även idag, 11 timmars sömn. Har pecis ätit frukost och nu sitter jag och bröllopsplanerar lite :) Tänkte gå ut med Gotte en sväng men det får vänta för det spöregnar ute :/
Sen tänkte jag ta tag i städningen här hemma oxå och vika tvätten från igår. Lika bra när man ändå är ledig  :) Måste rensa bland alla papper på skrivbordet med :P blä samlar alltid på sej massa skit som man inte vet var man ska göra av.



Hur ska man kunna bestämma färgtema till bröllopet??!!! Från början ville vi har oranget, men sen ändrade vi oss till blått (som vi förövrigt älskar), men när vi väl bestämt tema på bröllopet så insåg vi att rött vore den snyggaste färgen. Vinrött, den färg jag sagt att jag ska ha sen jag var 12 år typ. Men av nån konstigt anledning kan jag inte bestämma mej nu när det väl är dax att bestämma, att jag har vetat exakt vilken färg jag vill ha i 10 år typ gör ingen skillnad.  Ibland undrar jag hur hjärnan funkar?! Men nu är det nog ändå bestämt, Svart, vitt, silver och vinrött :) Alla polletter trillade ner när vi pratade om rött, dukning, brudbuketten, tärnbuketter, tärnklänningar alla saker jag varit osäker på innan :) Så nu är jag nöjd!!! Temat får dock förbli en hemlighet tills inbjudningarna skickas ut!!! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0