Ledig!!

Jobbat hela helgen och hjälpt Ellen och Joel och flytta. Nu har man dom 2 km bort istället för 4 mil :) I lördags blev det en massa upp-packande av saker. Igår efter jobbet började jag och Ellen måla ena väggen i sovrummet som ska vara fondvägg, efter det åt vi och tittade på film. "Cop Out", bästa filmen på VÄLDIGT länge, så sjukt rolig och verkligen klockren :)



Sen blev det tidigt isäng för idag började Älsklingen på sitt nya jobb!! Hoppas verkligen att han kommer trivas där. Nu känns det som bröllops planerna är lite mera i säkerhet :) hihi



Idag vaknade jag vid nio, skönt med sovmorgon en dag :) Åkte direkt till Ellen och åt frukost med henne, sen satte vi igång att måla tredje lagret. Sen åkte vi hem till mej och slängde i tvätten och sen åkte vi till Komvux där jag hämtade mitt nya schema. Tre lektioner i veckan är rätt chill, men hade inte orkat mera när man jobbar oxå. Sen åkte vi till fiket i Öjaby och fikade och pratade med Gittan lite om Bröllopstårtan :) Tror hon kommer kunna göra en awesome tårta :)

Nu ska jag diska och vänta jag på att tvätten ska bli färdig sen ska jag åka till Ellen igen så ska vi laga middag tills pojkarna kommer hem :)


Våra underbara pojkar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0