Tårtor!!!

Tack för tipset om Cake Boss!! Han gör ascoola tårtor :)







Men jag tror tårtbekymret är ur världen, vi är ganska säkra på hur vi vill ha den :)

Däremot har vi väldiga problem med inbjudnings korten. Dom som självklart måste vara färdiga först. Vi har grunden klar med papper och färger, men jag vet inte hur jag vill ha dom. Har jätte många ideér, men det ska ju göras minst 50st så för avancerade kan dom ju inte vara. Vi har en jätte fin stämpel som vi vill ha, men samtidigt vill jag ha en bild på Älsklingen och mej istället. Kan verkligen inte bestämma mej!!!!

Kommentarer
Postat av: Unn

Det var så lite så, det var jag som kommenterade men glömde vara o-anonym :P



En liten fundering ang. korten. Det borde gå att göra en ganska rough mall/stecil/ av ps/illustrator och lite overheadblad. Om man tar en bild, följer konturer på en originalbild i ex. ps, skriver ut och sen överför till ett ohblad och skär ut konturerna så kan man ju trycka det på korten. Om det blir bra kan det nog bli riktigt, riktigt snyggt (: Ett förslag i alla fall som kan kombinera både och.



Grattis till er förresten. Hoppas ni blir lyckliga i alla era dager :D

2010-08-24 @ 14:13:34
URL: http://syndromas.blogg.se/
Postat av: Helga

Tack för tipset, det skulle kunna blir jätte coolt :)



Tack så jätte mycket, det hoppas jag med ;)

2010-08-25 @ 08:17:53
Postat av: Unn

Eller för all del linoliumtryck, det är nog kanske ännu enklare egentligen och ganska roligt att pyssla med.



(Förlåt för kommentarspammandet ^^ )

2010-08-25 @ 23:06:05
URL: http://syndromas.blogg.se/
Postat av: Helga

Ja det hade oxå kunnat funka, jag får diskutera detta med min Svärmor :)



Det är ingen fara, bara kul med lite tips och ideér :D Tack

2010-08-26 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0