Shutter Island

Torsdag morgon och jag är uppe trotts att jag är ledig. Men kröp faktiskt till sängs redan vid tio igår, höll på att somna under filmen så jag gav upp och la mej istället. Så jag får vell sätta mej och se färdigt den snart. "Shutter Island" var det, första halvan som jag såg var riktigt bra, så får vell se om slutet oxå funkar. Ellen har gått till jobbet och Anders sover som en stock. (Försöker få honom att vända tillbaka dygnet nu, eftersom han måste börja gå upp tidigt på måndag ;) ) Så undrar vad man ska göra tills han vaknar!? Ska försöka göra lite nytta idag, tänkte diska och städa lite innan det blir bombnedslag här igen. Sen tänkte jag plocka fram mina skolsaker och kika lite. Komvux börjar ju nästa vecka igen, så dax att se var man har böckerna och vad man har kvar. Ska läsa färdigt Natur A och Samhäll A under tiden jag jobbar på Pågen. Men måste ändå ta det lite lugnt idag så migränen och febern håller sej borta hela helgen så jag orkar jobba.

Börjar kurra lite i magen nu, snart dax att äta frulle. Kanske skulle göra brakfrulle till min Älskling idag <3 Sen ska jag göra köttbullar, potatis och brunsås till middag idag. Va så längesen men jag älskar verkligen husmanskost!!!

Sen ska jag och Älskling titta på Farsan, passa på att ha lite ensam-mys när vi kan. När jag inte jobbar eller vi har folk här, det händer inte ofta xD

Sen i helgen flyttar Joellen in till stan så då blir det massa flytthjälpande hela helgen mellan jobbtiderna.
Men det ska bli nice att ha dom här inne :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0