SAKNAR...

Slutet på 2009 och 2010 var awsome, men jag saknar det :'/


Kvällen jag och Anders blev ihop :)

Jag & Marwan på fest hos Sara & Johannes


Random fest hos Joellen & en kul bild ;)


Mina favorit pojkar





Girre fyllde 18 :)


Jag fyllde 20 :)

















Vi var i fjällen hela goa gänget :) <3














Wooop Woooooop :)





Första festen i lägenheten


Vi var på Max 20 års fest på sports :D


Vi var på Öland


Usa people var här och vi tillbringade många dagar på Evedal


Vi hälsade på Martin i Falkenberg



Vi var på Liseberg










Vi byggde staket




Nikke fyllde 20






och han fick stripp tårta





Sen fyllde Marwan år oxå :D




Sen firade vi jul oxå








Många bilder, många minnen man saknar.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0