Mardrömsbröllop

Inatt drömde jag att vi gifte oss, en riktig mardröm. Inte för att vi gifte oss utan för hur det blev. Familjerna och vännerna hade fått i uppdrag att planera bröllopet. Och resultatet var inte jätte bra, gästerna var ohövliga och allt blev kaos.
Klänningen satt inte bra, brudbuketten var ful, Anders och hans bestmans gjorde en pinsam entré, pappa skämtade hela tiden under vigseln. Bröllopet var ute och fika bordet var precis utanför och där satt gästerna kvar och släntrade in under vigseln och endel tog kaffe och sprang omkring under vigseln. Ingen lyssnade på prästen eller brydde sej om oss. Till slut gick jag och Anders och bestämde oss för att gifta oss helt själva. Kaos var det... Men jag var lycklig på slutet ändå för vi skulle fixa allt själva och inte ha med dumma gäster.

Hahaha börjar redan få lite planeringsmardrömmar :P

Men men jag har världens underbaraste Fästman som jag Älskar över allt annat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0