"Love the way you lie"

Sitter och ritar lite tattueringsideér och lyssnar på min nya favorit låt "Love the way you lie" med Eminem och Rihanna <3 Är verkligen sugen på att få nålarna satta i huden igen nu :)


Nått sånt här ska pryda min rygg mellan skuldrorna.
Båda jag och Älsklingen ska göra en varsin stjärna på ryggen för våran kärlek till varandra <3
Dock ska vi ha lite olika designer så dom passar oss :)



Sen ska jag göra nått sånt här på min högra höft över vattumans tecknet.
Den ska börja på mitten av ryggen och gå över höften.


Sitter även och kollar runt på lite bostadsrätter och hus. Är så jävla sugen på att flytta, vill kunna göra om som jag vill utan att nån gnäller. Plus att vi känner att vi vill ha mer än 52kvm nu, men uteplats+trädgård är rätt fint som vi har här.  Men det får nog bli efter bröllopet, för nu ska alla pengar gå till det :)



Jaaja snart får det bli att börja storstäda köket, diska, damma allting, kylskåpet ska rensas och städas ur mm.

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0