Komvux & Thailand

Vaknade vid 07.15 av att Ellen ringde och bad om en tjänst. Men tur va de för jag kom på att jag skulle till komvux på första lektionen och att jag hade glömt att ställa klockan xD Så har varit på komvux, snackat en sväng med Vera och nu ska jag diska tänkte jag. Kanske städa färdigt det jag inte blev färdig med igår oxå. Sen vid 4:a ska jag och svärmor åka till Landstoken och köpa lite scrap saker. Ska börja scrappa på allvar nu tänkte jag. Så jävla kul, och alltid bra att ha en hobby när man har en sambo som gärna spelar data.. OFTA ;)

Fick nytt schema från pågen idag, inte jätte mycket, men nån helg och nån mer dag blev det ju iallafall. Det är ju alltid lite pengar iallafall! Sen ska jag börja söka lite fler jobb, som man kan kombinera med detta och komvux tänkte jag. Eftersom komvux bara är 3 lektioner i veckan och jag inte alltid behöver va på dom och Pågen bara är typ halvtid om ens det så hinner jag nog med ett jobb till :D

Vill spara mkt pengar till bröllpet och det som inte går åt kan vi ju alltid ta till Smekmånaden :D Som är tänkt att tillbringas i just en månad i Thailand. En vecka först på nått mysigt hotell med lite lyx och sen vill vi åka omkring och bo på små öar och ha lite äventyr :) Men den blir inte förens framåt jul nästa år så man har ju lite extra tid att spara pengar!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0