Jacob Black ;)

Eclips var verkligen JÄTTE bra!! Jag är helt förälskad i Jacob, han är så jävla snygg. Inte lika snygg som min blivande man, men han kommer definitivt på andra plats ;)
Jobbat mellan 06:00-14:30, jobbigt, men skyndade mej så dagen blev ändå inte så lång. När jag kom hem lagade Älsklingen god mat, köttförsås & mackaroner. Sen tittade vi på OTH & Cristine. Nu har Joellen kommit & snart ska jag, Ellen & Mor kolla på The Ark på stortorget.
Sen ska jag försöka komma i säng tidigt så jag orkar upp och börja innan sex imån sån jag förhoppningsvis slutar runt ett. Sen tänkte vi grilla lite & ner på stan & titta på Rix Fm Festivalen.


mmmmmmmmmhh ;)

Kommentarer
Postat av: hemlig

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

2010-08-06 @ 02:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0