Helgen som gick..

Jahopp, idag är det den sista Augusti, imån är det september. Redan? Vart tog sommaren vägen? Hela Augusti har ju varit höst så kanske blir det fint i september om man har tur :P  åtminstonde höst-fint. Men idag är det fint ute, solen skiner iallfall :) Idag står tvättning på listan och städa köket och diska ALL disken som hotar att ta över vårat kök snart. Helst skulle jag fixa lite i stora garderoben med så jag får in julsakerna där. Hmm

Vad hände hela helgen då??
I fredags jobbade jag & sen var vi hos Joellen, åt god mat & tittade på Grown ups. Kul film :)
I lördags jobbade jag oxå och sen tog vi det bara lugnt hemma, tills jag fick för mej att vi skulle möblera om. Sagt och gjort, alla möblerna i vardagsrummet fick ny plats. Tv-bänken och garderoben fick åka ut på blocket så nu hoppas jag det blir sålt.
Sen i söndags åkte vi till Ikea med Joellen. Köpte ny Tv-hylla, en byrå till min kläder och en bokhylla till alla prylar. I söndags kväll skruvade vi med ikea möbler tills klockan elva.
Igår jobbade jag nere i Ronneby, åkte hemifrån kl 06:00 och kom hem 18:00. Sen åkte vi till Rusta och K-rauta och kollade på tapeter. (Vi ska tapetsera om vardagsrummet :) ) Sen hem, lagade pasta carbonara och sen tittade vi på film. Sov nästan till tio idag, så skönt. Men snart måste jag klä på mej och börja dona här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0