Det är den 1:e Augusti idag!

Igår blev det att åka till Svärmor & kika på lite olika inbjudningskorts förslag :) Väldigt svårt att välja. Sen åkte jag hem & rensade ogräs på baksidan & rensade i städskåpet. Sen laga Älsklingen jätte god mat, kyckling marinerad med lime & jordnötsssåsmarinad med nudlar, kiwi & banan :) Yummi :) Sen tittade vi på "Karate kid", väldigt bra film & nu vill vi alla lära oss karate ;)

Somnade runt tolv och vaknade vid nio idag.

Varit ute & gått med Gotte, städat ur skafferiet & prylskåpet i köket. Dammat lite, städat badrummet & funderar på att rensa i förrådet/garderoben som aldrig blev av igår. Känner mej effektiv idag :)

Sitter & funderar på hur jag ska göra med komvux i höst. Om jag inte får jobba jätte mycket till hösten kan det ju vara skönt att ha nått mer att sysselsätta sej med. Tänker nog iallafall läsa färdigt Samhäll A & Naturkunskap A, matten skiter jag nog i så länge.

Hoppas verkligen att vädret håller i sej tills imån & att regent håller sej LÅNGT borta!!!

Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0