Dema

Jaha då har man varit vaken en timme, hunnit äta frulle, duschat, klätt på mej, målat naglarna och nu är jag strax reo att åka. Ska till moheda och dema utanför ica där. Chefen ringde igår och frågade om jag kunde tänka mej att göra det och ja det är ju alltid kul att prova på :) Igår var jag med Svärmor på scrapp-träff och gjorde färdigt min första layout :) Så jävla kul är det, kul att äntligen hittat en hobby :) Ikväll blir det mys kväll med min älskling och sen jobb imån. Sen ska vi nog till Lammhult imån, familjen Berggren-Solhäll-(Karlsson) ska ha grillkväll :D Sen blir det jobb söndag oxå!!

Jaha dax och fixa det sista sen drar jag :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är ju för go <3

2010-08-20 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0